czwartek, 26 marca 2015

Prolog

Czterej chłopcy szli jedną z liczny ulic Doliny Godryka. Jeden z nich, wysoki ciemnowłosy, próbował wyłączyć się, bo nie mógł już znieść gadaniny młodszego brata. Szybko zbliżał się koniec lipca, ale on chciał już wracać do szkoły. Albo chociaż połowy sierpnia, kiedy to odwiedzi go szkolny przyjaciel. On to ma źle, spędza wakacje z kuzynką i kuzynem, Ślizgonami. James spędza wakacje w towarzystwie Wesley'ów i Lupina. Z tym ostatnim dogaduje się najlepiej, no i jeszcze ze swoją rudą kuzynką.
- Ale ty to zawsze pozostaniesz sztywniakiem! - prychnął brat, gdy zauważył, że on go nie słucha
- Odwal się. - powiedział i odbiegł. Wybiegł z za rogu i prawie wpadł na jakąś dziewczynę. Piękną. Nie widział jej tu nigdy. Kim ona mogła być?
- Jesteś tu? - usłyszał głos Lupina. Odwrócił się i spojrzał za róg. W ich stronę biegł tylko przyjaciel.
- Tak! - odkrzyknął, a gdy się odwrócił, pięknej nieznajomej już nie było. Zawiedziony odwrócił się i poszedł razem z przyjacielem do domu. ~ Kim ona jest? ~

Prolog trochę bez ładu i składu, ale nie chcę za dużo zdradzać. 


9 komentarzy:

  1. Hmm...prolog ciekawy? :) Nie zdradza za wiele, ale człowiek chce więcej :) W sumie jestem ciekawa co to za dziewczyna, bo nic sensownego do głowy mi nie przychodzi, ale z niecierpliwością czekam na next :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra. Napiszę tyle... Nie wiem co napisać. Fajny prolog trochę tajemniczy, ale w porządku ;) To chyba najgłupszy komentarz jaki w życiu napisałam... Wybacz :/
    Sonrisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog świetny. Taki tajemniczy. Ciekawa jestem co dalej. Weny ~Dorcas

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału! Już mnie zaciekawiło :)
    Weny,
    Aria

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo! :3
    Nominowałam cię do LBA: http://przeszlosc-czesto-boli.blogspot.com/2015/03/libster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Fajny prolog, wiele nie zdradza. będzie jakaś fajna dziewczyna, w której któryś z nich się zakocha. Nie wiem, może to Lily? Nie wiem. nie lubię za bardzo opowiadań o huncwotach, ale twoje zamierzam czytać.
    Zapraszam: http://fatum-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra nadrabiam zaległości u ciebie. Przepraszam bardzo! Prolog jest niesamowity. Wieje od niego aura tajemniczości i jest zachęcający do dalszego czytania, do którego ja właśnie się zabieram :)
    Livvi

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Wciągnęło mnie :) W końcu się wzięłam i zaczęłam czytać blogi, a od dawna mam się zabrać za Twój no więc... Jestem :D Muszę jeszcze przeczytać resztę rozdziałów, myślę, że dam radę :P xD /Liseg

    OdpowiedzUsuń

Czytasz ---> Komentujesz ---> Motywujesz!